~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


I have crossed an ocean,
I have lost my tongue.
From the root of the old one,
A new one has sprung.

~Grace Nichols


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


19.8.2008

SUURET pienet kuviot!


Ostin Kerimäeltä ihanan sateenvarjon!
Ei oo muuten haitannu huonot säät. Under my umbrella-ella-ella, on ollu kiva sadetta piilotella-ella-ella :)
Elämässä kun muistaisikin joka päivä nauttia niistä pienistä hyvistä hetkistä, tämä kuva on juuri sellaisesta hetkestä napattu.
Ja nyt niitä SUURIA ihania hetkiä oottelemaan hahaa!

2 kommenttia:

Blog Stalker kirjoitti...

Very cool picture. I am guessing you are under an umbrella.

Pia kirjoitti...

Hahaaaa!!!
You are indeed 100% blog stalker :) And yeah thats me, under this green beautiful umbrella! :)
Maybe i need to change all my text in english... or maybe not... :)
Thanks for your nice comment Mister Stalker :)