~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


I have crossed an ocean,
I have lost my tongue.
From the root of the old one,
A new one has sprung.

~Grace Nichols


~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~


15.10.2008

MIKSI?

Miks tän blogin käyttö ei avaudu?
Hmmm... ei kai syy nyt ole vaan se että en ole opetellut tätä?
No on se! HAH!
Mutta jos otan katkelman päiväkirjastani toisaalta, niin se selittänee miksi just nyt ei ehkä ole aikaa tai ei jaksa tai tai... niin..


(pannaan tällänen rauhallinen puukuva tähän vähän rentouttamaan mieltä =D, hitsi mä oon fiksuuu!)


Saanko sanoa että olen vitun väsynyt? Saanko?
Tuntuu että minulla ei ole elämää, vapaa-aikaa... kolmivuorotyö, yksinhuoltajuus ja uuden ammatin opiskelu... Voi tuota pyhää kolminaisuutta!

JOO JOO! Tottakai tiesin mihin ryhdyn, mutta ei se pois sulje sitä tosiasiaa, etteikö saisi väsyä! Eikä tässä nyt ole siitä varsinaisesti kyse, sillä olisin varmaan entistä vittuuntuneempi, väsyneenpi ja burn-out:ssa jos en olisi nyt tässä missä olen.
Nyt vaan on niin, että olen väsynyt ja aika ei riitä siihen mihin sen pitäisi...

Päässäni teen itselleni rokotusohjelmaa, lasken opintopisteitä, teen ruokaa, mietin milloin oli minkäkin tehtävän palautus ja missä välissä sen teen ja luuttuan lattiat ja menen iltavuoroon. Kuinka haen apurahoja, missä vaiheessa olisi järkevintä laittaa hakemus koulutusrahastolle opintovapaan "palkasta". Pyykkikone päälle ja sitten olisikin Kelan asiat, lainojen suoraveloitukset ja yövuoro! Opinnäytetyö... Terve Afrikka-verkosto. Harjoittelusopimus, opintosuunnitelma... Lal-laa...
KAIKKI!


RELAA VÄHÄN PIA!
CARPE DIEM ja lopussa KIITOS seisoo, PERKELE!

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

RELAA ÄMMÄ!!!! NYT ON PAKKO ... !!!
..voin kuvitella tunteen ja tulee välillä mullekin.. MUTTA kun tietää, että se menee ohi.. se auttaa.

voimia!!! Ja pdiä huolta itsestäsi, SAA väsyä ja myöntää sen.

*hali*

Pia kirjoitti...

Pus!
Kiitos ja niiaus!